Torsdag

Jag hinner inte meeeed! Staaaanna vecka staanna! Förstår inte att det ska gå så himla fort. Och jag förstår inte hur jag kan ha så himla mycket att göra. Eller jo det förstår jag, men det tar ju aldrig slut. Det kommer aldrig ta slut, det kommer alltid vara mycket att göra! I alla fall så länge jag heter Elin Sparvman och driver företaget Sunt förnuft.

Det finns alltid något att skriva på, pyssla med, läsa om, besöka eller ringa till.. Så tiden bara försvinner. I morse var jag på ett nätverksmöte här i Kristinehamn, intressant måste jag säga! BNI har någon kanske hört talas om? Det är en massa affärsgubbar och egna företagare som träffas varje vecka och hjälper varandra, dom verkar göra stora affärer på det där en del. Sjukt bra! Lilla jag har ju dock inte så mycket kontakter att hjälpa till med men kanske får bli med ändå.. återstår att se!

När jag kom hem satte jag mig med bokföringen, tro det eller ej men det gick galant idag. Tror jag börjar förstå.. och det är ju ganska så bra om jag ska kunna göra min löpande bokföring själv. Typ hur bra som helst. Nej nu är det lunch som gäller, klockan är ju 14.00! Min mage skriker..

Jag har ju gjort en ny hemsida nu också. www.sunt-fornuft.se Kika in den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0