Torsdagskos

Hej kära vänner! Det blev en lucka precis så jag fick lite längre lunch idag, skönt att slippa stressa hem. Listan är fullbokad och jag är nog inte hemma förns halv 6 ikväll, härligt. Sitter och drömmer mig bort till thailand, kollar resor och frestar mig själv otroligt mycket. Ja man vet aldrig. Just nu befinner sig mostra och mina två kusiner nere i Ao Nang, vaknade av ett meddelande ifrån dom i morse, gud så härligt. Jag längtar tills jag blir pensionär, då ska jag bosätta mig på ett varmare ställe under vintern.

Ikväll väntas torsdagskos med älsk, i morgonbitti far vi till Norge. Lite tidigare än vanligt så vi kommer fram i denna snö. Men det kommer gå bra, vi är ju 4 som kan turas om att köra!

Dags att bege sig mot jobb igen. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0