En kväll på Park Hotell

Va skönt det var att få komma hit och jobba, att lägga tankarna på någons annas företag och inte åt sitt eget. Det har gått superbra hela kvällen och jag har haft att göra hela tiden. Minns att jag ibland satt sysslolös i flera timmar om jag inte ville putsa fönster eller nåt annat tidsfördriv. Men idag har jag fått gjort mat, serverat öl och lagt in massa bokningar! :)

Älsk var här en sväng och hälsade på nyss, ska bli skönt att få komma hem till honom och krypa ner sen. Har saknat honom idag. Jag pratade nyss med Lennart på swedbank och dagen är fullbokad i morgon, 11 st! Roligt men jobbigt.

Nu ska jag plocka det sista med disken innan det snart är dags för stängning!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Weheey! Roligt med hotelljobb igen :) Hoppas att du inte blir sjuk. Du får ta det lite lugnare, då går allt smidigare ("v")

2010-10-14 @ 09:31:35
URL: http://mejmej.blogg.se/
Postat av: Jessica Schön

Hur går det med företaget i övrigt då gumman? Fyfan, det där med bokföring är inte att leka med. Lycka till!



Kramar!

2010-10-14 @ 20:40:53
URL: http://salongjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0