Härligt.

Hej mina vänner! Jag är nu hemma efter ett fantastiskt dygn i Sthlm. Min kära skulle på tekniska mässan i Sthlm och det passade sig så bra att det var en eget företagmässa samtidigt så kunde jag haka på där. Mässan i sig var inget speciellt, kanske passar de bättre som ännu inte startat företag, men jag hann med att lyssna på några inspirerande entrepenörer iaf!

De andra for hem kl 2 men jag stannade på mässan till kl 4 och tog mig sedan pendeltåget till centralen för att åka vidare mot Lindingö. Där jobbar min älskade Bälla i en blomsterbutik, som jag har längtat efter att kunna åka och hälsa på henne!  ♥ Att äntligen förstå lite mer hur det ser ut i butiken och i trädgården där hon jobbar känns så himla kul, när vi pratar i telefon dagligen men inte ha en aning om hur det egentligen ser ut är lite frustrerande.

Vi hade en härlig kväll i hennes mysiga lilla lya, käkade god mat och satt och pratade tills vi slocknade skönt i hennes säng. Önskade dock att jag kunnat stannat längre, men det får bli fler gånger. Det är alltid lika roligt att hälsa på henne och hennes nya hem :) Vem vet, hon kanske bor någon helt annan stans jag hälsar på henne nästa gång ;)

I morgon far vi till Ullared med husvagnen. Jag, Niklas, mamma & pappa. Vad vi ska trängas och vad vi ska handla, dessutom ha lite mys i husvagnen på lördagkväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0