Sista oktober..

6 timmar senare så var man äntligen hemma. 3 dagars jobb på Kragerö med hela ligan :) Helgen har varit bra, något lugnare än förra gången vilket har varit skönt. Vi avslutade med ett mysigt personalmöte innan vi for hem kl 4. Resan hem gick lika bra som vanligt, dock lite jobbigt att köra i mörker. Vi farar verkligen för vintern som är påväg, det kommer inte bli lika smärtfritt att köra dessa 40 mil i med snö på vägarna, huva!

Halvvägs fick vi dock en blinkande polisbil i röva, lilla jag som aldrig gör nåt fel trodde ju att jag skulle köra in till kanten för att släppa förbi dom brådskande poliserna, men det var ju mig dom skulle stoppa. Kristina har nämligen varit och köpt sig en bil i Tyskland och inte hunnit sätta på nummerplåten, tydligen är det många som lägger den i framrutan för att slippa undan alla automatiska vägtullar så de är väl flitiga och stoppa dom de ser.. Jag såg bara en fet fortkörningsböter framför mig när jag insåg att det var oss dom ville åt, men kristina slapp böter hon med, snäll politi! :)

Nu ska jag äta upp min kära fil och lägga mig i min efterlängtade säng. I morgon tar jag sovmorgon!!! Bara så ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0