Torsdag

Torsdag, igen? Jag förstår inte vart mina dagar tar vägen? Jag har en ledig helg framför mig vilket känns underbart härligt. Ikväll ska vi åka till Storfors och äta kräftor med mamma&pappa, vi blir kvar där inatt för N ska åka tidigt ifrån Storfors iväg på tävling. Själv så ska jag bosätta mig på mammas kontor och kopiera upp massa flygblad och andra papper.

Cathrine och jag har precis varit i stallet en sväng och pysslat om hästarna lite, vi hann inte med någon ridning idag för jag måste snart bege mig mot badhuset för mina kunder. Jag tror vi har fått vanan inne att ha torsdgasmys nu eftersom jag åker till norge på fredagar varannan helg. Så igår blev det lite extra gott att äta och filmmys :)

Jag har skaffat mig en lååång att göra lista. Det känns bra att få det nedskrivet och skönt att pricka av något varje dag. Men den växer iofs också varje dag. pjuh. Som egen företagare är man då aldig ledig ;) Jag har iaf fixat en skylt nu till badhuset, en stooor skylt. Så bli inte rädda när ni klivet i på Sannabadet för min gröna sparv!

Ha en trevlig helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0