Onsdag

Sitter och mumsar på min goda soppa till lunch. Vilken tur att det blev en stor soppa så jag har mat med mig till Norge i helgen :) Visserligen är det ofta god mat i kantinan på jobbet men säkrast att ha med sig eget, kräsen som man är. I min soppa finns räkor, musslor, torsk och lax, potatis, blomkål och morötter.. Kryddat med röd curry, vitlök och lime i kokosmjölk. Det vart hur gott som helst ;) Tänkte göra en saffranssoppa men glömde köpa saffran när jag handlade. Typiskt mig.

Nu ska jag ta tag i bokföringen igen. Det ser ut som en pappersbomb har exploderat här hemma. Låter bra va? Men jag tror jag har lite koll iaf. Hoppas det.. (!) Ikväll blir det mys med älsklingen. 3 nätter utan varandra. Hur ska det här gå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0