kos!

Oj. Det är redan november. Jag har snart jobbat på posten i ett halvår, helt sjukt! Jag är en riktigt postis nu alltså. Men inte så länge till hoppas jag! Igår hade jag en riktig glassig dag. Jag behövde bara köra halva mitt distrikt plus att jag fick sluta en halvtimme tidigare. Det händer ju inte varje dag! Efter jobbet blev det mys hos mormor!

Nu har jag och Panda myst ner oss i soffan framför tvn och brasan. Vad vi har myst i veckan alltså! I morgon kommer våran favorit hem ifrån Norge. Han som låter mig ligga på bordet när han äter, han som alltid delar med sig av leverpastejmackan eller räkmackan och han som alltid låter mig få bestämma själv vilken kudde jag vill sova på i sängen. Våran bästa Niklas! I morgon är det äntliigen helg! Puss och god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0