Lördag kväll.

Åååh vad underbar det är att komma till Arvika och få träffa Kristina. Jag har ganska precis kommit hem och  nu sitter jag här med lite Thaimat. Jag har haft ett underbart dygn tillsammans med stjärnan, lite afterwork och massa, massa prat blev det igår. Idag har vi kikat lite på stan och mys med fika, innan jag åkte hem fick jag en väldigt välbehövlig massage, det kan ju inte bli bättre!

Jahaja. Lördag kväll var det och ganska ensamt.. Niklas är i Norge och jobbar i helgen. Nu skulle ja helst spendera kvällen med någon kär vän eller med familjen, men Panda behövde sällskap och jag har en del att greja med. Till veckan ska jag till Örebro varje dag och nu närmar sig Thailand med stormsteg! Bara några dagar kvar. Det kommer bli en underbar semester med min andre hälft, min tredje hälft och hennes syster, Elin & Emma:) Förutsättningarna är ju väldigt bra måste jag säga för en helt underbar semester.

Ikväll är väntan oliiidlig efter en liten bebis, som inte riktigt vill komma ut lika snabbt som vi vill! Vi längtar efter dig!




Kommentarer
Postat av: stjärnan

saknar dig redan! Tack för ett mycket trevligt dygn och mycket mysprat!

2012-01-28 @ 22:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0