Pirr i magen!

Oj, oj! Nu händer det mycket på en och samma gång. Jag har tre dagar i Örebro med klassen framför mig, spännande. Det är tre dagar kvar till avresa och i morgon ska jag åka och träffa våran nye lille familjemedlem, prins Wincent! ♥ Grattis kära broder och Marie till eran son!
Jag har lite svårt att sova nu, men det är väl bara att ta. Det händer så mycket där uppe i hjärnkontoret så lilla jag kan inte riktigt hantera det på ett bra sätt. Meeen, lite dålig sömn har jag väl inte dött av, bara nästan!

Igår fick jag besök av Rickard, det var länge sen vi sågs. Så härligt med lite återträff, tack tack! Nu måste jag åka, idag ska vi ha en hantverksdag och vara kreativa. Det börjar ju lagom iaf. Hejsvej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0