Tisdag

Jag är datorlös! Vilket är jävligt skönt, förutom när man verkligen måste ha den. Är hemma hos mor&far och lånar deras en stund, har lite att förbereda inför en föreläsning på torsdag för några ungdomar. Dagarna rullar på och det gillar jag skarpt, jag blir gladare för varje dag som går :) Älsklingen är snart hemma. Cirkus 5 dagar kvar :D

I morgon hoppas jag på sol för jag har en arbetslös dag i morgon än så länge. Lite små grejer att pyssla med, sen måste jag börja med storstädning så det är rent och fint när N kommer hem. Det var ett tag sen.. Det är ändå bara jag som kliver runt i skiten hemma :) Nej nu har jag lite att pyssla med, ska hem innan det blir allt för sent!
Ha det gott mina vänner, ni lär inte se mig här på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0