Torsdag

Vi hade en underbar kväll igår! Fika, mys och bastu bad med hela famlijen åkesson. Så nu är årets första dopp gjort! Kan inte påstå att det var särskilt varmt. Men skönt var det efter att ha badat bastu. Måste säga att den där bastun var en riktigt bra idé. En flytbastu som vem som helst kan boka, med rutchkana och allt ;) Göör fin!

Idag har jag städat hela dagen. Vid kvällningen gick jag ner till stugan för att hämta min cykel, hjälpte mimmi att måla lite så jag blev kvar där hela kvällen. När blåsten avtog var det lite svårt att slita sig ifrån den underbara miljön.. solnedgången i sjön är ju inte varje dag man ser. Underbart.. Saknar min älskling mer än nånsin just nu, men det är bara att gilla läget. Jag hoppas verkligen att solen tittar fram i morgon så det blir en härlig midsommarafton nere i stugan. På lördag blir det bastu igen, guu så gött :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0