slutet nara :(

nast sista kvallen. grabbarna ar ivag pa thaiboxning sa ikvall blir det tjejkvall, far se hur det slutar :p vi har det fortfarande lika underbart. vi vill inte hem pa sondag, hade ja fatt ett eget hotellrum hade ja kunnat stanna har i tva veckor till med sallskapet. igar var vi ivag och red elefant i djungeln, det guppade harligt :p idag har hela hogen fatt massage, jag avstod sa jag var barnvakt at puddingen elias.

i morgon blir det heldag pa poda island, pia och magnus aker hem imorgon bitti med de flesta andra. sa det blir vi, lonnstrom och hanna som sallskapar den sista dagen och kvallen ihop.

tur att det ar jul nar vi kommer hem, inte for att det kanns som det nu, men nat trevligt att se fram emot :) jag ar fruktansvart sugen pa julbord nu, lite smatt avis pa er som redan avnjutit ett. nej nu ska jag kila upp pa camillas rum och se och nat gott erbjuds :)

ses snart mina kara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0