vännen

det var ett för jävla tråkigt pass vi hamna på kristina! instruktören till styrka/medel var sjuk så det blev ett enbart gympa pass med nån tråkig emil med usel musiksmak. på onsdag får det bli spinning så man får upp pulsen lite!

det gör mig så ont när du mår så här. vet inte hur jag ska hjälpa dig, jag är nog inte rätt person heller att försöka hjälpa dig. men det känns som att du måste på nåt sätt börja jobba med dig själv, med hjälp ifrån andra. kommer ta tid annars. tänker på dig ska du veta. den där härliga fredrik börjar tyna bort:/ du är sjukt bra så ge för fan inte upp nu! 

nu vill jag bara gå och lägga mig och dra täcker över huvudet. men min mage skriker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0