kordination vad är det?

då var veckan igång, känns ganska då bra faktiskt. vill bara att veckorna ska gå så det där jävla anatomi provet är över, just nu stressar det mig nåt så enormt. kanske känns bättre när jag suttit med det en bra stund i morgon? kommer hem vid två förhoppningsvis, och ingen träning i morgon. idag följde elin med mig hem efter skolan, vi pluggade lite sedan gick vi ner till friskis, var med på ett gympa/styrka pass, det var kul! var första gången jag var med på ett gympa pass så jag hängde inte alltid med, haha. såg nog rätt rolig ut!

har slängt ihop en köttfärssås, matlåda till mig och älsk imorgon. ikväll får det bli gröt och smörgås. väntar på honom, snart e han nog hemma! han e också och tränar. i morgon ska jag ha processhandledning, vi är en grupp som ska sitta och prata, berätta för varandra hur allt känns. får de hur det går, blir intressant. har en jätte bra grupp iaf, kommer nog sitta och böla :D

i helgen blir det kalas :) virre & hugo fyller år ! :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Japp, vi ska köpa hus=)

2008-10-07 @ 08:09:51
URL: http://annakay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0