goodie!

vilken härlig start på den här veckan! solen skiiner och jag är leedig! fan va härligt :) har nyss ätit mig lite frukost, igen. gick upp med älsk vid 6 i morse och gjort han sällskap. men jag blev trött och sängen lockade, så jag kröp ner igen. hörde älsk enda till kl 8 ? dom som börjar jobba kl 7, i Säffle! han som hämtar är visst väldigt trött på måndag morgon :p

har plockat lite och gjort fint i våran lilla lägenhet. det kommer en mäklare och ska värdera lägenheten i eftermiddag. vet inte riktigt varför, men det är lite ekonomikris i föreningen, så det är väl nåt med det antar jag.. dom har sagt att vi ska gå in med 30 000 på lägenheten, det vill vi inte juee!

nej nu ska jag pöppe litte hoffmaestro och ladda inför mitt kga besök hos kela ;)

seeeee you!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0