helghelghelghelg

och det är lååång helg. gött det! är ledig i morgon och på måndag:D ska bli mycket skönt. fick som sagt en klassiska massage förut i skolan, på 90 minuter. hur jävla skönt som helst, tack Elin! sedan avslutades dagen med lite kalas för Frida som fyller 20 år imorgon. Hon hade bakat världens godaste kladdmuffins, sjukt gott! nu sitter jag här hemma, i min kära underbara soffa och funderar på vad jag ska göra utav kvällen. Har bokat ett spinningpass kl 1800 men är inte värst sugen på det.. försöker få med mig Elin på stationsträning istället. får se om det går vägen !



Kommentarer
Postat av: jennie

vad är de för nåe kul du pluggar till ? :D

2009-02-05 @ 18:07:17
Postat av: Anonym

hälsoterapeut i sunne :)

2009-02-06 @ 17:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0