jadu

det var en kväll det också. slutade inte riktigt som planerat, men det gick ju det också. startade hemma hos Ekeberg, jag och pöjkera ungefär. var rätt underhållande att sitta och lyssna när de stre massa skit. så jävla patetiskt att sitta och prata om när de slagit ner folk bara. tragiska människor! sen att min mobil blir snodd där det är folk man i princip känner hela högen, känns också ganska tragiskt. var ju inte så svårt att hitta den dock. men det gjorde N lagomt irriterad, full som han var också. jag säger bara, orka lägga ner energi på den människan!

kvällen slutade hemma hos koffan. ( tänker inte ens nämna vart jag var därimellan, stre en massa jävla skit iaf) efter några goda riskakor var det dags att gå hem och lägga N. hur var det ni sa? ikväll ska vi vara vakna länge. förstod väl att det inte skulle hålla riktigt. märktes på N att han inte druckit på ett tag, haha. älsk påstod att jag var mer onykter än honom, för att kolla om det stämde kapplöpte vi hem ifrån koffan. jag vann! då gav han sig..

frukost skulle vara gott! tyvär ekar det i kylskåpet här hemma hos niklas mamma. får nog ta en promenad i solskenet hem till familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0