v 8 dag 1

då var måndagen avklarad, snart iaf. har haft en jätte bra dag i skolan idag! shit va mycket vi kommer få lära oss inom spa behandlingar, ser jag verkligen fram emot! massa olika body scrub, lerinpackningar, hotstones, aroma och chokladmassage. fan va härligt! trodde inte att vi skulle få  lära oss så mkt. cathrine var även tillbaka i skolan idag, vilket jag tycker är väldigt skönt! :)

det var inte så fel heller att älsk låg i soffan när jag kom hem. det brukar alltid vara jag som ligger där och väntar på honom vid 9 på kvällen :) han ska vara i kd och jobba en månad nu.

nu ska jag mysa ner mig i soffan tills jag ska iväg på ett boxningspass med Kristina!

byebye


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Päron <3

2009-02-16 @ 21:46:07
URL: http://cathriinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0