brahelgverkligen!





har haft två riktigt härliga dagar med Lena Lajnhöl Jansson :) igår när hon kom hit gjorde vi Bergvik på nån timme, sedan åkte vi hem hit och klippte. efter många om och men bestämde jag mig för en lugg, så nu har jag där en lugg i pannan :p tror dock att han inte kommer få stanna värst länge om jag känner min hand rätt, den vill gärna slänga bak luggen stup i kvarten. en klippet beställde vi sushi, himelskt gott och välbehövligt var det! lite senare kom elin, efter att ha fått stått ute o´ch ringt på mig för att få portkoden, men jag hade på ljudlös så hörde ju inte. stackare, men hon kom tillslut in med cathrines hjälp :)  vid tio kom även patrik, koffan och axel, då blev det alias för hela slanten med elin i täten tror jag ;) på nöjes skaka vi rumpa enda in till sista dansen ;D en galet kul kväll!!

idag har vi haft söndagsmys. vaknade tidigt i morse och kom på att lena fick ju inget täcke eller något när ja släppte in henne vid 5 i morse, kommer knappt ihåg att ja gick och öppnade. hade inte N väckt mig hade hon inte kommit in heller för den delen. tur att vi inte var två däckade stycken. halv tio gick N upp och hoppade in i duschen, hörs nåt mummel ifrån Lena där, men jag varnade för att jag bodde men en morgonpigg jävel :p vi har hängt i soffan, kollat bilder, filmklipp, varit på IKEA, käkat burgare och masserat. en riktigt skön söndag. nu har jag slängt in lite kyckling i ugnen och väntar ¨på att N ska komma hem så vi kan lägga upp våra ben i soffan och slå på en film.

                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0