taktil

då var man färdig taktil massör då! känns härligt att ha det avklarat, och det gick riktigt bra! hade flödet med mig idag ;) efter uppmasseringen var det processhandledning. funderade lite efteråt och jag tror inte mina processvänner fattade särskilt mycket vad jag pratade om.. men ja orkade inte förklara ordagrant. jajja, fick ur mig en del iaf och det var skönt det.

när jag kom hem idag upptäckte jag att jag varit glömsk, igen. älsk skjutsade mig till tåget i morse så det var inte jag som låste, och fick därmed inte med mig mina nycklar. jag var utvulten och överlycklig att jag äntligen kommit hem, så när ja upptäckte att nyklarna var på insidan av dörren satte jag mig ner och bröla och ringde till älsk och tyckte synd om mig själv. men det kom jag ju inte så långt med, vad skulle han göra åt saken som slutade 6 ikväll. så jag hörde av mig till Cathrine och tog bussen dit. Jävla sura busschafför! hatar er! byt jobb om ni ska vara så jävla bittra, var glad att vi åker med er istället. väl framme hos Cathrine fick jag rostbiff och potatisgrattäng, riktigt gott. sen satte vi oss och pluggade, i tre hela timmar. tack darlo!

nu har jag precis kommit hem ifrån ett core pass, det var skönt och behövligt! i morgon får jag sooooova. goooodie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0