torsdag

det var ett tag sen. men har icke haft lust att skriva nåt speciellt...
jag har ni tagit helgen, vilket känns underbart! fick ledig idag så det blir 4 dagars denna helg, GÖTT! Måste dock plugga lite.. Inatt sov jag min första natt i Sunne :) Hos Emma i hennes mysiga lilla rum. Gav henne först en taktil massage i skolan innan vi begav oss hemmåt, tror det var uppskattat! :) Sen blev det lite plugg och käk. Emma bestämde sig även tillslut för att gå in i duschen, när ja låg där i sängen hörde jag ett enormt duns. efter några minuter kommer en asgarvande Emma ut, hon hade ramlat i duschen! är ju inte så där jätte kul kanske, men vi hade enormt kul åt det en bra stund. Det gick ju bra som tur var..

Idag har jag pluggat, städat och ätit sushi med älsk, det var götter. ska snart iväg till friskis med Cathrine min vän! :) i morgon blir det massa massage med Ella & Cathrine, och morotskaaaaka. längtar redan :D 

hejdahejda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0