måndag

återigen måndag, en regnig sådan! inga protester för att jobba idag inte, jävla skit väder. har dock varit fruktansvärt trött! höll på att somna flera gånger när vi var ute och körde i skogen.

har haft en helt okej helg, trots jobbhelg. känns faktiskt inte som jag har jobbat i helgen. jobbade fredag kväll, efter det for jag till älsk som var hos Åsa och Hasse. blev övertalad några glas vin så vi fick promenera hem, ett trevligt avslut på en jobbkväll måste jag säga. lördag jobbades det till 2, sedan blev det bad och grillning med L & J. kvällen avslutades på mastis. Söndag, sov och jobbade. ganska menlös dag.

nu ska jag slappa resten av dagen. N kommer hem vid halv 5, då blir det väl att laga nåt käk och sen får det banne mig bli söffa!

ursäkta mitt tråkiga inlägg. bjuder på några finavackra bilder på älsk :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0