kväll

kvällen är kommen, inte lika välkommen. ville inte att älsk skulle åka riktigt än. hade inte fått nog av honom idag :) han hann iaf med bussen imorse. fick inte tag på nån som kunde hämta han i khamn så jag fick bege mig ut på vägarna, nykter det vet jag inte. joodå, men lite bakis var jag. tror ni inte att jag får en polisbil i röven till nässundet? saktar ner till 90 och han följer mig en bra bit men svänger sedan av. jag var mer död än levande, jag lovar. kunde kört av vägen av nervositet. det var inte långt ifrån att jag kissa ner mig.. herrejävlar.

kom precis hem ifrån Linda och Jimmy, L och jag skulle bege oss till kd, men så blev det inte. J skulle också med till kd och jag hade ingen lust att köra längre så jag blir kvar i storfors inatt. brorsan är ju här så jag får lite sällskap också. hellre det än att sova ensam! räcker med två nätter som kommer bli sen. Mån och tis är det dags för intervju dagar i skolan för de nya :) ska bli roligt att vara med faktiskt.

nu ska jag ta mig lite proviva, invänta ett gonatt samtal av älsk, sen blir det sängen. jag är så trött. saknar dig Niklas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0