nu ärä dags

detblev lite ändrade planer på våran utekväll, det blir nöjes för hela slanten istället för munken. Så halv 8 har vi uppdukat buffé där till oss! niice. det var ett härligt pass, t o m min favorit instruktör ledde halva passet idag, hon brukar bara ha ett pass på torsdagar. så då blev jag glaad! man får typ super duper energi av henne, och det behövdes! är lite små trött, sov dåligt inatt, jävla mage. men inte är jag mindre taggad för det!! nu ska jag ta en morotskaka, prova kvällens outfit och hoppas det sitter smäckat ;)

kom hit nu mina vänner så jag får bjuda er på min saftiga morotskaka ;)

ikväll är det våran kväll, ky08ht! hälsoterapeuterna ska glömma allt som har med hälsa att göra och ha apkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0