back on track

hej mina kära vänner. det var ett tag sen. något fick mig att ogilla att skriva här, något fick mig att få ett väldigt osug till det här med att skriva av sig lite skit i bloggen. något som jag verkligen avskyr! men skit i det nu, var sugen på att skriva lite, så då gör jag det !

är tillbaks i skolan igen efter praktiken, kommer inte ens ihåg om jag skrivit något sedan dess. tycker det är riktigt skönt faktiskt, trots klagandet ;p tidiga mornar och pendlande kommer jag alltid klaga på, hur bra jag än har det i skolan :) denna vecka har vi stretchat, stretchat och stretchat! så nu går jag ner både i spagat och split utan problem. eller så känner jag mig inte det minsta rörlig efter dessa dagar? haha, stämmer mera det. inte direkt så vi töjt varande utan gjort terapeutiska stretchar på de flesta muskler vi har i kroppen, det har tagit lite tid och vart ganska sega dagar. men Johan våran lärare är suverän, många goda skratt har vi fått denna vecka :)

plugget till anatomi provet är i full gång, är precis klar med ett fördjupningsarbete, eller nästan iaf, vilket känns riktigt skönt! nu har jag ett kvar, tvivlar lite om jag har ork till det? kanske får nåt ryck nån dag, annars kvittar det känns det som.

cathrine och elin, ni är underbara båda två. I ♥ you vet ni!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

I <3 you too..

2009-05-08 @ 16:59:30
URL: http://cathriinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0