Måndag

Måndag idag, ny vecka, nya praktikplats. Min första dag på Egenvårdspoolen har varit lugn och skön. Förstår att Cathrine har haft det bra under hennes 7 veckor hon varit där, stämningen är så behaglig. Vi har väl inte pysslat med så överdrivet mkt men tiden gick ändå fort. Startade dagen med en kopp te i ljusbehandlingsrummet, läste en tidning och tog det lugnt. Sedan har vi plockat med lite kosttillskott och Cathrine har förhört mig på lite muskler. Sen var klockan helt plötsligt 15.00 och vi skulle bege oss hem.

Nu har jag tagit mig lite fil och väntar på att älsk ska komma hem. Då blir det ett träningspass på badhuset och sen åka och veckohandla. Inte alls lika kul såhär precis innan studiebidrag/lån...



Egenvårdspoolen som sysslar med blodanalys, kosttillskott, kinesiologi och en del olika utbildningar har sitt stället på Casernum, Kasernhöjdens hälsocenter. Ett hälsocenter där flera företag/terapeuter erbjuder ett brett utbud inom hälsobranschen. Allt från klassigmassage, zonterapi, tamrsköljningcoaching till näringsrådgivning och spabehandlingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0