torsdag

..så var det dags för lite lunch. Jag var lat och orkade inte höra någon matlåda igår kväll så det fick bli en räksallad på stan. Inte särskilt god.. Någonstans som det är god räksallad är på Som hemma, i Karlskoga. Där får man handskalade räkor och lite mer matig sallad.. inte bara några gurk och tomatskivor med smaklös isbergssallad.

Har haft 3 massager nu på morgonen, avslutade med en 83 årig jätte härlig tant innan lunchen. Det var första gången hon var på massage och hon var jätte nöjd. Så härligt med pigga gamlingar! Jag är ju en sån där som gillar gamla russin väldigt mycket :)  




Kommentarer
Postat av: Lesly

räksallad låter mumsigt. Ja det finns mycket man vill jobba med och studera mer om. Jag har alltid velat lära mig shiatsu! Vi får lära oss klassisk massage, taktil, meridian massage och tuina. Jo näringslära är intressant. Fast man blir helt nojig efteråt. Jag ska inte äta det och inte det och inte sånt...haha

2009-11-05 @ 16:27:29
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0