kräftmys

söndag idag! en mycket härligt söndag :) dock lite smått skallebank. helgen har som vanligt sprungit iväg.

jahaja, vad har jag gjort för nåt intressant i helgen? Igår var vi till krillehöla, två gånger ju. på dagen var vi och handlade en del och kikade även på lite fotboll, storfors mötte villastan. slutade dock inge vidare för storfors.. under kvällen blev det kräftmys med hela familjen, i sommar har jag ätit kräfor vill jag lova! 5 ggr tror jag. vid 9 kilade jag och N ner till vår kära vän Ricco, kollade turkiskt bröllop och snackade en hel del. Jävlar vilket kalas dom ställer till med nere i turklandet :) kvällen slutade på mastis, eller rättare sagt med en kebabtallrik i sängen :p

i dag ska vi fira mikael som fyller år, ikväll blir det bio!

många nya goda nyheter har ploppat upp också under helgen, idéer och tankar :) känns riktigt bra!




Kräftor med älsk i somras



Svenska med bälla ! :)



Mys med familjen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0