tisdag

hej mina vänner. det är en härlig dag idag, solen skiner för fullt och vi har redan fått slutat för dagen. Ska snart kila hem till Emmis. Funderar på att ta mig en promenad innan jag drar i gång med plugget.

känns att det är mycket irritation i klassen nu. tur att jag har kommit underfund med att ansvaret ligger till stor del hos en själv hur man reagerar på något. det går oftast att VÄLJA hur man reagerar.

saknar älsk och längtar tills helgen. ska bli skönt att få komma hem till emma nu..

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hihi, de där om att välja hur man reagerar skrev jag om för ett par veckor sedna : ) Mycket klokt och sant faktiskt : )

2009-09-17 @ 23:08:56
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0