Spanien!

Hej kära vänner! Nu är jag hemma efter en härlig vecka i Spanien med familjen. Den har varit riktigt underbart och riktigt, riktigt varmt! 35 grader på dagarna och 30 grader långt in på kvällen. Men med lite AC sover man gott om nattem och uthärdar värmen under dagen, mestadels i havet :) Hugo den lilla underbara puddingen har roat mig dagarna långa. Han sprang ner på stranden emot oss med ett leende på läpparna på morgonen, kastade sig runt halsen för en godnatt kram när det var läggdags vid 11. Kan en dag börja och sluta bättre nere i Spanien?

Varje morgon blev det en härlig springtur med pappa, som faktiskt svalkade riktigt skönt vid halv 8. Sedan var det dags för projekt vecka mamma och inhandla frukost :) Dagarna spenderades på en fullpackad men himla härlig strand enda fram till kvällen nästan. Vi höll inte riktigt i lika långt som spanjorerna, de tröttnade inte förns det blev mörkt. Vi hade prickat in den sista semesterveckan för spanjorerna så vi var inte direkt ensamna i lilla Mil Palmeras. Men det stog vid ut med..

Det enda som saknades var min andre hälft, man känner sig lite halv ibland när man är så långt borta ifrån sin kärlek. Men med lite telesamtal och sms har jag mått så himla gött tillsammans med min famlij i en vecka! Saknart redan. I morgon drar en fullspäckad vecka igång.




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilken semester! :) Men vi saknade ett MMS av dig ;)

2010-08-30 @ 09:32:30
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0