Torsdag?

Jag hinner inte riktigt med mig själv den här veckan. Dagarna har varit fullspäckade och lika så idag och i morgon. Jag hoppas det blir en jobbfri helg så jag hinner med att röja här hemma och bara vara lite.. Jag har precis varit hos Lars och fått mig en rejäl omgång massage. Aj. Till veckan SKA jag dra igång med träningen i gymmet, vet inte riktigt hur jag ska hinna allt bara ;) Den enda nackdelen med att man får träna gratis är att jag inte får någon press på mig att gå dit. Men nu har jag fått order så det är väl bara att lyssna på dom...

Nu ska jag slänga ihop ett mail till Kristinehamns aktuellt som tycker att jag ska vara med och annonsera i deras hälsa bilaga i september. Min ekonomi gillar inte riktigt tanken.. men vi får se. Ge mig ett bra pris så kanske!

Lunch och sen jobb i byn hela kvällen! I morgon är det kursdag i öret igen. Vi ses och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0