Dan före dan..

Det blev till att kliva upp klockan 6 idag med och tvätta. Måste ha alla massagehanddukar rena tills vi kommer hem. Ska snart ta mig lite frukost och mysa ner mig i soffan. Idag är det dan före dan ju, jag hänger inte riktigt med! Jag ska jobba hela dagen och ikväll ska vi till brorsan och fira jul med Hugo, kos!

Våran katt börjar bli normal, det kanske finns hopp för honom med! Har hela tiden trott att han haft någon beteende störning men det börjar rätta till sig tror jag, lilla Panda. Just nu ligger han under duken på bordet och sover, så söt så.

Vilken härlig jul med massa julfirande jag har framför mig, härligt! Nu ska jag packa det sista, resfebern börjar sakta med säkert smyga sig på.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0