Tisdag

God morgon mina vänner! Steg upp tidigt idag för att hinna med allt på min att-göra-lista. Den är säkert inte så jätte lång men jag har en förmåga av att känna mig lite stressad när jag har fler än tre saker som måste göras.

Jag har haft en jätte skön ledig helg. Personalfesten var kanon, på lördag mös vi hemma i Storfors, på söndagen handlade vi julklappar och bakade julgodis med J och Linda ♥ Vi hinner inte ses så ofta, så när vi väl ses har vi det så himla mysigt. Min saknade skrutt...

Nu ska jag ta och slå in alla paket, har några kvar att köpa men de vet jag vart de finns. Väntar på ett paket på posten också, hinner det komma tro? Hoppas det :) Nu blir det lite frukost i magen sen är dagen fullspäckad!

• Slå in alla paket
• Vaxa benen
• Köpa de sista julklapparna
• Köpa solkräm och myggmedel
• Skatteverket
• Skicka fakturor
• Fylla på ipoden med musik


Sådär. Nu känns det bätttre. Det där ska vi allt hinna idag.

 



Min fina skrutt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0