Torsdag

Morn morn! Idag är jag uppe med tuppen, kunde inte somna upp efter att Ns klocka ringde så jag klev upp före 6. Jag har gjort fulfint här hemma, nu är det bara det damsugning och  badrummet kvar sen är lägenheten ren och fin. Ganska skönt att kliva upp tidigt och städa faktiskt.

Nu har vi fått vårat första boende ordnat i Thailand, känns skönt. N pratade med sin chef förut som har ett hus där nere och vi var välkomna :) Den första natten blir i Bangkok, ska sätta mig och välja ett fint hotell nu :D Sen blir det vidare till Koh Chang. "Jag hörde i telefon hur varmt och skönt det var älsk" Haha, någon som längtar ;)

Nu till lite jobbigare uppgifter, skriva rent taktil utbildningen. Eller det är roligt när jag väl kommer igång, men det är segt för jag har fastnat lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0