Kvällen

Det har varit en härlig dag idag. Jag tycker verkligen om dagarna när jag har praktik hos Lars. Att man kan lägga upp dagen precis som man vill själv, man får så mkt mer motivation till att hinna med allt det där man vill. Ikväll har jag varit på Björkvallens IP och masserat ett gäng hockey tjejer innan deras träning. De verkar vara ett härligt gäng, kul med lite miljöombyte. Speciellt härligt med att det inte var det vanliga, en kund in en annan ut. Utan istället stå mitt i omklädningsrummet, skön musik och massa folk omkring en. Kul!

Nu har älsk och jag käkat te och macka med en bit morotskaka till efterrätt :) Om en stund kommer Patrik hit och lånar Tysons säng inatt :) Ha en bra kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0