Lördag

Det har varit en lugn lördag hittills. Jag har mest legat i soffan hela dagen, kikat på tv och läst en del. Det är skönt att bara vara hemma och inte ha något jag måste göra, det var alldeles för länge sedan. N har varit borta sen lunch och tränat.. tror han är påväg hemmåt nu.

Planerna för ikväll är väldigt oklara, både jag och N vill hitta på något men vi vet inte vad som händer. Får se om han har kommit underfund med vad han vill göra när han kommer hem. Jag är nog på vad som än sker.. Har drömt mig bort idag och kollat flygbiljetter till Bangkok. Om jag ändå visste vad jag gjort nästa höst så vi kunde boka och börja planera. Men jag har i nuläget inte den blekaste vad jag sysslar med då. Vilket känns väldigt skönt, men ibland lite osäkert..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0