Tisdag

Det går lite mer åt mitt håll den här veckan. Känns underbart. Jag får så mycket gjort när jag är på humör. Jag har gjort två arbetsintervjuer idag också, mitt goda humör kan bero på det ;) Inga fasta jobb men vikariejobb tackar jag inte nej till, speciellt inte när de säger att jag hade lika gärna fått en fast tjänst om det fanns det för de var så nöjda med min intervju. Halleluja!

Jag blev uppringd ifrån ett spa i norge som behövde terapeuter nu och till hösten. Men jag väntar lite med det och hör av mig till hösten när ev. Mia kan följa med. Att åka ensam så långt utan reseersättning lönar sig inte riktigt... Och soolen är här hörni! Trodde den var här för att stanna ett tag men jag insåg ganska snabbt efter en titt på yr.no att den inte alls kommer stanna. Vikke skit!

Snart kommer älskling hem, han har äntligen börjat på normala arbetstider, känns riktigt skönt!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0