Min helg

Då var helgen över.. inget jag direk jublar över :/ Helgen har varit bra, 3 stjärnor skulle man väl kunna säga. Inte på topp men inte dålig. Jobbade hela dagen på Loka, varmt och slitsamt men mkt behövligt för min harviga ekonomi som råder för tillfället. Så det var lite blandade känslor där. Dagen slutade iaf bra med mitt hjärta. For ut till Lungsund och hämtade honom där han var hos Janne och Therese i deras stuga, sen blev det käk hos mor & far.

I fredags var vår lille Tyson på äventyr, han kom inte hem förns vid 8 tiden. Han kom hem med en stukad tass och väldigt sliten. Men han börjar krya på sig nu, idag har han ätit ordentligt och nu sprang han t o m till köket när jag öppnade burken. N har legat både på golvet, på gräset och i fotändan på sängen och pysslat om honom hela dagen. Kärlek är han inte fattig på den katten. 

Eftermiddagen/kvällen har vi tillbringat på en långpromenad ut till skärgården där vi tog en fika. Efter det tog vi fram grillen, gjorde oss käk och unnade oss en kall öl i solen. Bra kväll, mycket bra kväll! Och det var nog den sista bra kvällen på ett bra tag. I veckan lämna älsk mig för jobb i Södertälje fram till midsommar. Kommer bli några jobbiga dagar innan jag inser att det är bara att gilla läget :)





Fick oväntat besök av Broder och Hugo precis när vi käkat färdigt. Mina grabbar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0