Torsdag kväll

Mina fötter känns som två stora onda klumpar. Har stått i ett par riktigt kassa skor i ett antal timmar, trampat runt i badhuset fram och tillbaks. Då var invigningen över och allt är i gång. Känns sjukt bra måste jag säga. Men det snurrar rätt bra där uppe kan jag lova er, kommer nog bli svårt att sova inatt, om jag inte lyckas somna av ren utmattning. 

Många flygblad och visitkort har delats ut, och jag är otroligt glad över att jag haft Maria vid min sida hela kvällen. Nu är jag taggad till tusen, nästa vecka kommer jag jobba hårt med att visa upp mig för allt och alla här i stan! Nej nu är det dags att krypa ner. Älsk och Tyson ligger redan och snarkar där inne. God natt!

Kika gärna in på min hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0