Jiihoo.

Ja sa ju att det skulle bli den bästa veckan på länge! Lunchen hos mormor var super mysig, och GOD framförallt. Äglfärsbiffar med kantarell sås, MUMMA! Besöket hos banken gick bra, krediten och företagskontot finns nu tillgängligt. Så nu kan jag börja fakturera mina kunder! :) Inte för att jag har några än men kul ändå, haha. Skrev under en miljard papper och fick med mig en bunt hem.

När jag kom hem var golvet och skafferiet utrivet, som tur var fanns det en plastmatta under parketten så det kommer gå fort att torka. Inga månader här inte, pjuh! Fast jag ska nog inte säga hej.. Kanske blir mer och göra när de inser vad problemet är?

Ikväll har jag varit i KD på genomgång av cirkelträningspasset Med Friskvården. Mycket trevligt måste jag säga, och passet var grymt bra tycker jag, iaf för att vara ett pass med Friskvården. Kul att se det framföras av någon med bra ledarskap också, man får lite mer inspiration då! Fick även ett sms av mamma på hemvägen, de verkar ha det super, och varmt också. Nu kan jag pusta ut, pappa får sol! :)

Nu blir det lite kvällskäk, i morgon är det dags för jobb på Loka! Och vet ni vad, jag får min f-skatt i morgon!!!!!!! Jiihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0