Onsdag!

Idag har jag varit på Loka och masserat, 7 st 25min massage, smidit och bra gick det! Det var någon handikappförening från Örebro där idag, de är så himla härliga att massera för det är så uppskattat av dom! Det värmer verkligen när man kan ge dom en riktigt härlig stund. Då är det riktigt roligt att jobba..

Nu är jag hemma hos mam&papi i huset, men här är det toomt så det ekar. De är ju och gottar sig i värmen i Grekland. Jag har varit riktigt effektiv på den lilla stund jag varit hemma, fick en rejäl kick idag tror jag när jag jobbade :) Ringt runt till folk och beställt lite produkter. Jag fick tillochmed tummen ur att ringa NKP, så nästa onsdag kommer de till våra lokaler och gör en liten intervju med mig och Maria, hoppas det blir en artikel! :) SUPERSUPER BRA i sånna fall!

TACK fina Emma för din hjälp! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0