Onsdag

Idag har jag bråkat med min skrivare, jag är riktigt irriterad och den flyger snart ut. Den skriver inte ut svart och jag har gjort allt som står att man ska göra. Skriver till support och frågar, berättar att jag gjort rent den och allt som står att jag ska göra. Får till svar, gör rent den. Tack för hjälpen!!

Jag hade iaf världen bästa kund idag. Harry, vilken härlig människa! Tack Harry. Du gjorde min dag. Fler Harry i denna lilla håla borde det finnas. Nu ska jag sova, vilket jag nuförtiden är riktigt bra på, sjukt bra på. Man får passa på så länge man kan, men i morgon ska jag försöka dra mig upp med älsk, klockan 5. Klockan 9.00 börjar den första av 14 behandlingar på swedbank, pjuh.

God natt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Har uppdaterat bloggen med lite regnbilder =D <3 dig!

2010-11-16 @ 12:28:43
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0