söndag

Ja då var dom där 80 milena åkta för denna helgen. Skönt att vara hemma. Men också väldigt tomt och ensamt. Ingen pojkvän som är hemma och väntar på mig, ingen Panda som bråkar med mig. Inte ens en vaken pojkvän som jag kan ringa till och säga att jag är hemma nu och att resan gick bra.. Det blev en sån kontrast ifrån att ha umgås så tätt hela helgen till att komma hem till ett mörkt och tyst hem.

Helgen har varit bra. Det blev inte så mkt jobb i restaurangen som det var sagt och som vi trodde. Men jag hann iaf med att bära fler tallrikar under en kväll än vad jag någonsin har gjort. Det gick i ett och till en början frågade jag mig själv vad jag i hela friden gjorde i restaurangkläder och varför befann jag mig på detta julbord. Men när man blivit varm i kläderna efter någon timme var det helt okej, t o m roligt. Jag gör det gärna igen :)

Hoppas ni haft en bra första advent! Jag ska fira min i morgon med att göra ett rejält städryck och ta fram stjärnorna. Längtar efter min kärlek nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0