Tisdag




Det var kallt i morse när jag och Cathrine for till stallet för att rida lite.
Synd att det blåste annars hade det nog vart skönt när solen sken så fint. Men det är alltid härligt att komma ut lite och få lukta lite på hästar :) När jag kom hem stod jag vid spisen i två timmar och gjorde iordning en rejäl råkostsallad som räcker hela veckan och jag slängde även ihop en kycklinggryta som jag frusit in. Skönt att inte behöva stå och laga all mat på torsdagar innan jag åker till norge jämt.

Ikväll var det ännu kallare när jag och älsk tog oss en kvällspromenad, det blev en rejäl pw men det svalkade ändå, bara 3 ynka grader ute! Cirkelträningen jag hade ikväll gick fin fint, jag gillar mina goa delagare skarpt! :) Nu är det soffan och snart sängen som gäller. I morgon har jag massor att pyssla med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0