Torsdag

Vilken härlig torsdag! Solen gör mig så lycklig, det sprätter av lycka i mig idag. Underbart! Idag har jag varit på Passal på en utbildningsdag, jag har varit vikarie där sen i somras och nu var det dags för en liten introduktionsutbildning, dom är så himla mysiga på Passal! Det är alltid så härlig stämning när man kommer in i deras lokaler, tända ljus och myspys :) Det märks att dom är måna om sinda kunder och anställda.

Efter utbildningen kände jag mig full med energi så jag trampade till badhuset för ett gympass, nu är jag hemma och sitter och väntar på att älsk ska komma hem. Ikväll blir det lite torsdagsmys eftersom jag åker till Norge i morgonbitti för helgens jobb. Torsdagskos som jag fick till svar av älsk när jag föreslog att vi skulle äta och dricka lite gott ikväll :) goding!

Dags att betala lite räkningar, byta om för en långpromenad innan vi laddar inför en myskväll. Det kommer nog bli en riktig bra helg på Kragerö tror jag, denna gång har jag med 4(!) härliga brudar med mig! Wiie! Ha en bra helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0