Onsdag

Helgen är över och det är redan onsdag. Jag önskade innerligt denna gång att den kunde varit lite längre.. Vill ha mer ledig tid med mina nära och kära! Jag är en aning i obalans just nu, har ingen större lust eller ork till att ta tag i något..

Om en liten stund kommer Cathrine och hämtar mig så ska vi åka ut till hästarna och rida. Välbehövligt! I morgon har jag företagsbesök hela dagen, fredag morgon åker vi till Norge igen.. Så det var den veckan det. Poff!
Om det är någon som har en skaplig bil till salu till mig skulle mitt liv underlätta lite nu känner jag. Pallar inte att vara utan bil och beroende av alla andra hela tiden en dag till. Gaaaah!



 



Födelsedagspresent från min saknade ögonsten Hugo.
Tack gubben! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0