Det går undan nu.

En trött och sliten Elin här.. Idag blev det ett 12 timmars pass med en kvarts lunch. Huva. Lång dag på posten som sedan fortsatte med massager på badhuset. Jag hoppas alla ni barn där ute blev väldigt glada för alla jultidningar idag, vi på posten var inte lika glada att dela ut dom. Vanligtvis brukar det bli ungefär 10-12 lådor post. Idag hade jag 22 lådor. Jag vart nästan sugen på att sälja jultidningar själv, man kunde ju ta mig tusan få en ipad i premie!

Igår hade jag besök av min vän Elin. Hon har alltid så kloka ord att komma med. En vinflaska kom hon också med, så vi hade vi titta på konsert (skansen) och mös med thaimat :) Vilka vänner jag har

Dagarna kommer gå i ett nu i säkert en månad framöver. Jag ser lixom inte en dag framför mig som jag inte har något planerat på. Men ibland blir det så. Jag ska förövrigt lämna in en semesteransökan innan 7:e september. Hur coolt är inte det? Häftigt tycker jag. Thailand lyser i mina ögon(!) En rolig sak till. Festlokal är bokad för en hejdundrande 75års (25+25+25) fest! ÅÅ det kommer bli grymt. Hoppas vi!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0