Hårt arbete lönar sig..

Hej där! Äntligen hemma. Jag har slagit mig ner i soffan med ett glas vin och lite götter. Jag tyckte jag var värd det i denna sinnesjuka vecka i jobbväg och allt som ska fixas.. Min hjärnverksamhet är lite överhettad just nu. På jobbet är det Ikea och biltema kataloger som står oss upp i halsen, dom tar aldrig slut. Dom väger ton och tar så jäkla mycket plats. Jaja, snart är veckan slut! Nästa vecka har jag ju två dagars semster, däni!

Igår fick jag nattbesök av käraste Elin. Hon hade varit i Storfors (för första gången!) med friskvården. Hon ska ta över mitt cirkelträningspass, så himla bra! Då behöver jag inte släppa ifrån mig min grupp helt riktigt :) Nej nu ska jag fixa käk, adressändra, ringa kunder, beställa bokföringsprogram, packa lite och sen försöka sova lite. Åh vad jag är bra på att ha tusen saker att göra, eller INTE! Flyttar snart, woho! Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0