Morgonmys

Hej på er! Dagarna flyger iväg som vanligt. Jag lägger all min tid på julstök och julmys, så det ska vara den här tiden. Och på jobbet förstås, det har nu dragit igång ordentligt med paket och massa reklam, till veckan blir vi dränkta i julkort också. Men så är det. Jag jobbar ju på posten så det är ju lixom bara att gilla läget. men inte så länge till!!! Uånderbart. Nedräkningen har börjat nu. Just nu myser jag framför brasan med en stor frukost, skönt att inte behöva stressa på morgonen tycker jag. Ikväll blir det julbord på IKEA:) Ja dagarna går i ett. Ha en bra dag! Nu blir det julkalendern. Har ni sett den? Den är riktigt spännande:) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0